Monday, November 25, 2013

Lagu Kaka Dan Zizan - Bawaku Pergi

Sukaa  bebenor yong lagu ni..wpun ponoh ada isu..yong suka ngk video yg Kaka ngan Zizan projek Mamee punyer tu..depa wat video klip kat obersea..nice ! 
sebahagian lirik yg yong suka..
bawa aku pergi
pacu laju-laju
kita lari dari realiti
bawa aku pergi
pacu laju lagi
malah kita
tak perlu kembali
tengah malam nanti
tolong jangan lupa
jangan mungkir janji
aku dah teruja
sudah cukup lama
aku tunggu saat ini
sejak kali terakhir kau hantar pulang
hidup sungguh sepi
tolong jangan bilang mama
tolong jangan bilang papa
malah jangan bilang teman karibmu
jangan bilang sesiapa
oh, buku merah jangan lupa bawa
moga-moga belum tamat tempoh
kali ini kita pergi lebih lama
pergi lebih jauh, ayuh
bawa aku pergi
pacu laju-laju
kita lari dari realiti
bawa aku pergi
pacu laju lagi
malah kita
tak perlu kembali
bila kita pergi
apa kan berlaku
siapa kan peduli
siapa ambil tahu
hidup kita tempuh
untuk apa saja
tidak kira mana kembara membawa
kita kan bersama
oh, buku merah jangan lupa bawa
moga-moga belum tamat tempoh
kali ini kita pergi lebih lama
pergi lebih jauh, ayuh
bawa aku pergi
pacu laju-laju
kita lari dari realiti
bawa aku pergi
pacu laju lagi
malah kita
tak perlu kembali

5 comments:

  1. anak kenit sy yg pelat2 pun pandai nyanyi lagu ni Yong ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. irfa...tu le..sedap dan senang lagu ni..

      Delete
  2. kalau la kita boleh lari dari realiti, rasanya ramai jugak yang nak buat kan?

    ReplyDelete
  3. nak gi mana lak ni yong...riso nekcik..sebab nak gi lelama tu

    ReplyDelete