Tuesday, December 17, 2013

Gambor dah Besor..

Yong suspect kalo yayan dah besor muka dia mcm ni...haha..kalo bab2 berangan ni bagi le kat yong..aihh yong pun terjebok jg ngk citer2 owg muda ni..


gambor masa kecik..
"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

gambor dah besor..hee..


ps : semoga yayan jadi anak yg baik kepada Allah..amiin..dan mampu berdikari..amiiin...takyah susahkan sape2 yak..

8 comments:

  1. yong.. ni hero citer kul 7. malam tu kan?
    adohai..xleh la sy citer ni..bahasa melankolik sgt
    huhu..meremang dgr dialog diorang

    ReplyDelete
    Replies
    1. yer..haha

      irfa, masa umor 20an akak suka tgk citer owg muda..masuk 30an dah tak suka tgk citer bebudak kolej bagai..rase xngam ngan jiwa..sbb dah dewasa..tp masuk 40an sukaa blk layan citer anak2 ikan ni..bahaye ni..haha

      Delete
    2. oh gitu ye?
      so saya fasa 30an ni mmg x suka layan citer remaje kot
      tggu era 40an lah ,hihi

      Delete
  2. Kak Yong, kalau besar sok muka macam tu, susah jugak kak. Ramai nanti hati dara-dara tertoreh dek dia. Hahahaha.


    Gambar masa kecil tu boleh nampak iras akak kat situ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tata...aiihh susoh ni..mintak simpang yak..haha..

      rambut semak samun tu konfem ngikut akak tata..hee

      Delete
  3. knalah hantar yayan blajar kat korea yong!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..nekcik..mmg ada niat nak bwk blk kpg angkat mak dia..tp tu le belum ada rezeki lg..

      Delete